Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Şubat 2013 Cumartesi

DEPRESYONDAN ESER KALMADI


Depresyon... Çağımızın en önemli hastalıklarından biri. İsteksizlik, hayattan zevk alamama, umutsuzluk hissi ve  yorgunluk depresyonun temel belirtileri arasında yer alıyor. Bu hastalıktan bitkisel yöntemlerle kurtulmak mümkün. Fatma Betül Arpacı da  bitkisel ilaçlarla depresyonu yenmeyi başarmış.

Depresif bozukluk hem vücudu, hem düşünceleri, hem de duygu durumunu etkiliyor.

Depresyon  tedavi  edilmediğinde yıllarca sürebiliyor. Oysa uygun tedavi, depresyondaki birçok insana yardımcı olabilir. Depresyonu yenmenin en etkili yöntemlerinden biri de bitkisel tedavi yöntemleri.

 Fatma Betül Arpacı Dr. Ömer Coşkun'un bitkisel tedavi yöntemlerini kullanarak bu hastalıktan kurtulmayı başarmış. Daha önce sinirlilik, kalp çarpıntısı, uykusuzluk gibi şikayetleri olan Fatma hanım, bitkisel ilaç seti PANAX sayesinde kötü günleri geride bırakmış.

 Memnuniyeti yüzüne de yansıyan Fatma hanım, yeni hayatından oldukça memnun olduğunu söylüyor.

Kaynak: ANC TV



6 yorum:

  1. benim resmimin altına kendi kafanızdan yazı yazıyosunuz siz nasıl insansınız silin bunu

    YanıtlaSil
  2. siz benim resmimin altına kafanızdan uydurma şeyler nasıl yazıyorsunuz sizden şikayetci olacağım benim ailevi yaşantımı etkilediniz arıyorum hakaret ediyorlar bu yayın kaldırım savcılıva suç duyurusunda bulunacagım

    YanıtlaSil
  3. ömer çoşkun elemanlarınız lütfen bir bakın arıyorum bu kaldırmaları için hakaret ediyorlar ben asla böyle bir konuşma yapmadım benden izin almadan bu yayını gerçekleştirdiğiniz için te hakkım istiyorumlif

    YanıtlaSil
  4. sude nur şeker sizden davacı olacagım ailevi yaşantımı bozdugunuz için ve ben kaldırın dedikce siz tekrar yayınladığınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ne derbiyesiz bir yazı isteksiz hayattan zevk alamama mutsuzluk bu yazıyı yazan hangi kafayla yazmış benim resmimin altına ayıp benim ailevi yaşantımı bozdunuz ömer çoşkun size bulaşmak istiyorum asistanınız bana hakaret ediyor lütfen çalışanlarınızı biraz kontrol edin ayrıca bu konuda şikayetci olacam

      Sil
  5. BU YALAN HABER KİMSE İNAN MASIN BEN FATMA ARPACI BU YAYIN HABERİN KALMASI İÇİN ÇOK DEFA UYARDIM AMAM HALA MİLLETİ KANDIRMA PEŞİNDELER KİMSE SUDE NUR ŞEKER HANIMIN YALAN HABERLERİNE KANMASIN BİR MADUR OLARAK SİZE ARZEDİYORUM..GEREKLİ YERLEREDE GEREKENİ YAPMALARINI RİCA EDİYORUM SAĞGILARIMLA....

    YanıtlaSil