Anc Group hızlı bir şekilde büyürken departmanlarında yaptığı atılımlar ve gelişimler ile dikkat çekiyor. Çağrı Merkezini geliştirme kararı alan yönetim kurulu, ürünlerini daha çok kitlelere ulaştırmak, daha fazla hastanın dertlerine derman olmak için geliştirme kararı aldıklarını belirttiler. Çağrı merkezinin işleyişi, amaçları, hedefleri ve kapasiteleri hakkında Anc Group Çağrı Merkezi Genel Müdürü Erhan Yazıcı ile önemli bir söyleşi yaptık. Çağrı merkezi hakkında merak ettiğiniz tüm soruların cevabını Yazıcı’nın makam odasına konuk olarak bizzat kendisinden aldık.
2011 yılından bu yana
çağrı merkezi içinde yetişen, muhasebe ve insan ilişkileri uzmanı olan Erhan
Bey, kendisinin en önemli özelliğinin çekirdekten yetişmiş olmasına bağlıyor.
Erhan Yazıcı’ya, “Anc
Group Çağrı Merkezinde çalışmaya başladığından buyana neler değişti diye
sorduğumda bana ilk verdiği cevap; “gelen çağrılardan hiçbir olumsuz tepki
almadıkları oldu.” Başarılı bir işin başarılı sıfatını kazanmasını hedef
kitleden gelen geri dönüşlere bağlayan Yazıcı 1 milyondan fazla hastanın bizim
gönderdiğimiz ürünlerle şifa bulmuş olması bizim neleri değiştirdiğimizin çok
önemli bir kanıtı olduğunu düşünüyorum.” dedi.
Erhan Bey değişim
sürecindeki farklılıkların neresinden başlayacağını bilemediğini söyleyerek
anlatmaya başladı; “ öncelikle daha önceden çalışan sayısı 30 civarındaydı. Şimdi
ise bu kişi sayısı 80 kişinin üzerine çıktı. Ayrıca o eski günlerden bu güne
kadar çok önemli değişimler oldu. Önceden bağlantımız kablo bağlantısı gibi
yavaş bir bağlantı iken şuanda fiber optik bağlantı kullanmaktayız. Ayrıca o
zaman otomasyon gibi bir sistemimiz mevcut değildi. Şu anda arayan hastaların
bizde olan bilgilerine kolaylıkla ulaşabileceğimiz bir otomasyon sistemimiz
mevcut. Böylelikle çalışanlarımız eski hastalarımıza daha özenli ve daha
tedbirli, sağlıklı ve kesin bilgiler verebilmekteyiz. En önemli değişim ise
yönetim kurulumuzun çağrı merkezi departmanını geliştirmesi oldu. Eski dönemde çağrıları
tek bir santral üzerinden alıyorduk. Şuanda ise iki farklı binada iki farklı
santralden çağrı almaktayız. Bu da bizleri daha hızlı ve daha kaliteli hizmet vermemize
olanak sağlamakta. Haftanın 7 gün 24 saati hizmete kesintisiz devam etmekteyiz.
İnsanlar bize istediği zaman ulaşabilirler.”
Türkiye’deki çağrı
merkezlerinin büyüme hızının düşük olduğunu belirten Erhan Yazıcı; “Anc Group
Çağrı Merkezi’nin büyüme hızı % 200’ün üstündedir ki bu Türkiye’deki hiçbir
çağrı merkezinin ulaşamayacağı bir orandır. Bizim departmanımız Türkiye’de en
hızlı büyüyen Çağrı Merkezi niteliğini taşımaktadır.
Yazıcı’ya “hedefleriniz neler
diye sorduğumda ise ürünleri daha çok insana ulaştırmayı hedeflediklerini
belirterek, bizler ne kadar çok insana bu ürünleri ulaştırırsak insanlar o
kadar kısa sürede rahatsızlıklarından kurtulur. Bunca zamandır 1 milyondan
fazla hastanın bizim gönderdiğimiz ürünlerle şifa bulması bunun en büyük kanıtıdır."
http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3225
http://www.dogadanhaber.com/haber.php?id=3225
Çağrı SARIER
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder